Pagina's

dinsdag 1 november 2011

Zwangerschapsverlof

Toen mijn zwangerschapsverlof inging was ik toch wel even blij.
In de weken voorafgaand was het erg druk geweest met het overdragen en afsluiten van lopende zaken. 

Als laatste waren er dan twee afscheidsfeestjes te vieren. Op mijn ene werk omdat i.v.m. mijn verlof ook de stagiaire die ik begeleide afscheid nam.
Op m’n andere werk omdat ik na mijn verlof op een andere locatie ga werken en zo wat meer uren kan gaan maken.

Op die manier hopen we dat we genoeg geld overhouden om ook dit nieuwe gezinslid van al het nodige te kunnen voorzien en een beetje te sparen.

Nu ben ik al weer een paar weekjes thuis aan het genieten van de rust en de kalmte zonder werk.
En ik kan je zeggen dat het me goed bevalt :)

Vanaf nu kan de rust echter elk moment over zijn. Vandaag is de uitgerekende datum!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.