Pagina's

donderdag 24 november 2011

1e ontmoeting en besparing

Na aanleiding van besparingstips op andere sites ben ik ook eens alle tips  gaan verzamelen.
Nu heb ik nog niet zoveel verhalen geplaatst dus is het nu nog te overzien.

Zo eens nadenkend moest ik terugdenken aan de eerste keer dat ik manlief heb ontmoet.
Ik ben meteen met besparen begonnen J

M'n vriendin nam me mee naar haar zwager;
Haar man en zwager (wat manlief bleek te zijn) waren druk met klussen en we gingen hen te eten brengen.
Wat doe je dan, als onbekende….? Ik bood aan om de afwas te doen.
Er was een grote spoelbak voor een klein vaatje dus vroeg ik of er soms een teiltje aanwezig was. Dit bleek niet zo te zijn. Het teiltje was dus de eerste aanschaf van, wat later bleek, onze gezamenlijke “uitzet”.

Door in de spoelbak af te wassen gebruik je al snel veel meer water en het koelt ook snel af.
Zo’n teiltje is niet alleen voor de vaat makkelijk maar heeft veel meer gebruiksmogelijkheden.

Helaas voor manlief was het vaatwassen van korte duur (heb er altijd een hekel aan gehad)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.