Pagina's

zondag 6 november 2011

.... krijgt kind

Wat gaat de tijd toch snel.
Het ene ogenblik wordt een lang gekoesterde wens werkelijkheid en ben je zwanger en dan is daar het moment.

Na een voorspoedige zwangerschap mochten we afgelopen donderdag 3 november om 16:19 uur onze dochter in het echt bewonderen.
Het is een flinke meid van 55 cm en bijna 9 pond.

Door de ruggenprik kon ik alles goed meemaken en heb ik het grootste gedeelte van het wonder van de geboorte ook kunnen volgen. (iets wat zonder vast niet was gelukt)

Omdat ik deze blog begonnen ben om te kijken hoe we ook met een kleintje toch met mijn inkomen kunnen rondkomen ben ik erg blij met het volgende:
Dochterlief houdt zichzelf goed warm dus alleen 's nachts een kruikje is genoeg. (scheelt toch een hoop in de stookkosten/water e.d.)
Zoals ik hoopte kan ik borstvoeding geven en het komt goed op gang (scheelt flesvoeding en met het bespaarde geld kan ik een goede set kopen voor de gekregen kolf)

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet ervan!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Veel geluk en gezondheid toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.