Pagina's

woensdag 2 november 2011

Nesteldrang?

Sinds afgelopen zondag heb ik het maar druk. Nu niet zo zeer met de schoonmaak maar wel met dingen opruimen en afwerken. Zou dat de beroemde nesteldrang zijn?

Vanmorgen al vroeg begonnen met het klaarmaken van deeg om eens een recept van bagels uit te proberen. Ook gelijk maar weer een poging gedaan om zelf pepernoten te bakken.

Tussendoor m’n neefje nog uit school gehaald. (toch wel lekker dat ik nog kan autorijden)
Samen even bij de mac gegeten (werd getrakteerd)
Vanmiddag m’n boeken van de bieb maar teruggebracht en nog even wat snoepgoed ingeslagen. Je weet tenslotte maar nooit.

Eenmaal thuis had ik toch weer hoofdpijn, wat al een paar dagen een beetje zeurt. M’n bloeddruk was ook wat aan de hoge kant.
Nu toch maar even een telefoontje naar de verloskundig gedaan en die vond het verstandig als ik toch maar even langs kwam.

Ik mocht gelijk door naar het ziekenhuis en ondanks dat er maar een klein spoortje eiwit in de urine zit is het toch de bedoeling dat ik vandaag of morgen ga bevallen.

Dus ik duik zo m’n bed maar in, in de hoop dat ik nog een paar uurtjes kan slapen en als het vannacht niet komt mag ik me morgenochtend al vroeg in het ziekenhuis melden.

Dus m'n volgende blog zal, als alles goed gaat, over onze nieuwe wereldburger gaan.

1 opmerking:

  1. Wauw, dat gaat snel! Hopelijk kun je je rust nog even pakken. Heel veel succes gewenst en hopelijk kun je snel een gezond kindje in je armen houden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.