Pagina's

vrijdag 27 januari 2012

toch nog iets


Kon ik de afgelopen weken nog lekker doorwerken en bijna elke dag een kastje doen. Nu is het toch echt anders.

Hoewel ik deze week nog maar halve dagen werk merk ik dat duidelijk thuis.
Allereerst is het toch best weer wennen om aan het werk te zijn. Ik ben behoorlijk moe als ik thuis kom.
Omdat manlief ook nog niet is opgeknapt valt het huishouden en het eten koken nog steeds onder mijn verantwoording. Nu had ik geluk dat we 2x mee konden eten.
Maar wat heb ik dan wel gedaan?

Weer een plank op de kamer van dochterlief (2 planken nu af)
De plank in de wc

voor een uitgebreide beschrijving klik hier


2 opmerkingen:

  1. Ja, je moet weer even in een ritme zien te komen he?!
    Ik ga gauw kijken wat je gedaan hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarschijnlijk moet je er gewoon nog weer 'in' komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.