Pagina's

maandag 11 april 2022

200ste post

Zit je al weken te verzinnen waar je je 200ste blog over zal laten gaan, heeft het leven zelf gewoon voor invulling gezorgd. Vorige week was het ineens zover. Met dat ik op publiceren druk zie ik dus dat m'n post de 200ste was 😁.

Ach ja, zo bijzonder is het nu ook weer niet. Denk dat veel mensen hun blog voor zichzelf beginnen en dat ze blij zijn als anderen het ook interessant genoeg vinden om het te volgen (tenzij je natuurlijk geld wilt verdienen met je blog).

Ben dus eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen met mijn blog;

Wat was voor jou de reden om mijn blogs te gaan volgen of, als je voor het eerst bent, wat zorgde ervoor dat je dit blog ging lezen?

En heb je een vraag die je graag eens zou willen stellen of een onderwerp waar je iets meer over zou willen weten dan mag je dat aangeven in de reacties

In mijn volgende blog hoop ik dan de vragen te beantwoorden.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.