Pagina's

maandag 28 februari 2022

terugblik: november 2011

Met de 200ste post voor de boeg kijk ik terug op 10 jaar bloggen.

In november 2011 werd ons wondertje geboren. De insteek van het bloggen was toen vooral het rondkomen van 1 inkomen. Dus besparen was het belangrijkste thema in die maand.

Nog steeds let ik op de uitgave en probeer ik niet teveel 'frutseltjes' te vergaren maar de accenten zijn toch wel iets anders komen te liggen. Ik heb nog steeds geen 'wereldsalaris' maar door de jaren heen hebben we het wel wat ruimer gekregen zodat het geld alleen niet meer alle aandacht opeist. Nu is er ook een accent op duurzaamheid (lang mee gaan, hergebruik, liefst niet van plastic etc).

In die tijd volgde ik veel verschillende bloggers. Met name over besparen. Vele zijn ondertussen gestopt of over gegaan naar andere onderwerpen. Alleen lekker leven met minder is er nog hoewel in een andere vorm. Andere ben ik zelf mee gestopt om te volgen omdat je via, via op zoveel blogs terecht komt met interessante dingen dat ik meer aan het lezen was dan er daadwerkelijk mee bezig te zijn 😄.

Is jouw interesse in het volgen van blogs door de loop ter tijd ook veranderd of volg je nog steeds dezelfde blogs? (leuk natuurlijk als je mij blijft volgen ook al schrijf ik niet altijd meer specifiek over het rondkomen van een inkomen😉)

plaatje:pixabay


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.