Pagina's

dinsdag 31 december 2013

fijne jaarwisseling

Het jaar loopt weer ten einde. 
Vaak een moment om terug te kijken. 
Vandaag op het werk heb ik er juist voor gekozen om vooruit te kijken. 
Door o.a de gekozen bijbelteksten na de maaltijd (daniel:de droom van Nebukatnezar en openbaringen:de nieuwe hemel en aarde) en de liederen die we vaak zingen na het eten. 
Het leverde mooie gesprekken op.

Vanavond gebruik ik thuis om nog wat laatste dingetjes af te maken. 
Verder houden we het lekker rustig en na het vuurwerk vindt ik het wel welletjes na een dag werken. 

Waar denk jij aan/ praat jij over speciaal op oudjaarsdag? 

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor 2014! 
Plaatje www

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.