Pagina's

zaterdag 17 december 2011

Lieve collega’s en kerstpakketten

Ik moet het toch even kwijt…  Wat heb ik fijne collega’s!!!

Deze week was het weer druk met kerstborrels en het ophalen van de kerstpakketten. Met twee banen is het dus dubbel zo veel.
Omdat dochterlief ’s middags en ’s avonds veel eten vraagt heb ik de kerstborrel overgeslagen en het pakket (nog) niet opgehaald. Ben benieuwd wat er in zit dit jaar?

Van m’n andere baan hebben we sinds een paar jaar een zgn. kerstpakkettenmarkt georganiseerd door m’n collega. Je krijgt ‘geld’ dat je mag uitgeven op deze markt en daarmee koop je je eigen kerstpakket. Er is altijd veel keus in o.a. boeken, lederwaren, parfum, kleding, interieur, bonbons, drank e.d.. Omdat we deze maand krap in de financiën zitten had ik al besloten vooral etenswaar te ‘kopen’.

Door een cadeau van m’n collega’s (2 grote dozen vol met levensmiddelen) kon ik nu mijn ‘geld’ uitgeven aan dingen die ik zelf graag zou willen.
Ik ‘kocht’:  2 doosjes bonbons, een zakje truffels, een fotoalbum en dit leuke rompertje 
Onze kerst kan niet meer stuk dankzij de vele lieve collega’s. Bedankt!

3 opmerkingen:

  1. Geweldig zeg! Fijn dat je zulke goede collega´s hebt! Geniet er maar lekker van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!

    Wat een super lieve collega's heb je, geniet er van! Fijn dat je wat leuke dingetjes "zomaar" hebt kunnen kiezen van je andere kerstpakket. Snoezig rompertje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zulke collega's hebt, daar kun je alleen maar dankbaar voor zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.