Pagina's

dinsdag 10 mei 2022

terugblik 2012

Door de corona was de terugblik er in april bij ingeschoten dus bij deze...

Nu ik weer eens door m'n blogs blader zag ik dat ik in 2012 niet zoveel blogs heb geschreven. De drukte rond de voedingen van dochterlief en de burn-out van manlief zorgde voor zoveel  drukte dat er weinig tijd overbleef.

Wat was er zoal;

-ik was begonnen met een kastje per dag. Hier heb ik het hele jaar weinig aan gedaan behalve het bijhouden zodat het niet weer een bende werd.

-natuurlijk gingen veel blogs over dochterlief. Onder andere over de betekenis van geluidjes, borstvoeding wel of niet, kleding en speelgoed

- verder stond 2012 ook in het teken van mijn werk. Van het werken bij 2 werkgevers naar 1 en van 26 naar 36 uur

-En verder kwam ook daar de belastingaangifte aan de orde😄. 

Even als het tegengaan van teveel snoepen door een snackschaaltje te gebruiken.  Die gebruik ik tegenwoordig niet meer.

Ik kan op deze oude foto niet zien of dit m'n grote theeglas is maar ik gebruik al heel wat jaren een grote pul (0,5l) voor mijn thee. Heb er zelfs een op m'n werk staan waar ik dus regelmatig commentaar op krijg als bloemenvaas oid. Maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik over de dag heen voldoende vocht binnenkrijg en door het dikke glas blijft het ook lang warm zodat ik niet een grote plons ineens hoef op te drinken.

Heb jij gewoonten die in de loop der tijd zijn ontstaan gehouden of juist los gelaten?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.