Pagina's

maandag 15 oktober 2018

weer aan de slag met minderen en dingen bewaren op de manier die bij je past.


Van mijn zus ontving in de link naar theminimalmom.
Het is Engelstalig maar ze heeft een duidelijke stem waardoor het goed te volgen is.

Het zette mij weer aan om weer aan de slag te gaan.

Nee, een minimalist zal ik nooit worden :)
Vind verzamelen nog steeds veel te leuk.

Maar toch probeer ik om te minderen.
Allereerst  door minder dingen m'n huis in te halen.
En als het kan ook dingen het huis uit te krijgen.

Tijdens het kijken van de youtube filmpjes kwam ik ook een filmpje tegen over
verschillende mensen, verschillende manier van bewaren
Best een eyeopener. (vond vooral die verschillende types interessant. verder komt ze juist met meer spullen aan om je dingen in op te bergen. dus niet echt geschikt als je juist dingen je huis uit wilt hebben)

Herken me wel in enkel typen.
Wat voor manier van bewaren heb jij?
alles labelen, alles in het zicht, echt alles bewaren voor de tijd die misschien nog eens komt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.