Pagina's

maandag 10 september 2018

computertijd

He,hè, wat is het lang geleden dat ik hier voor het laatst was.
Kreeg al een melding of ik nog wel berichten wilde ontvangen.

Nu had ik ook niet zoveel om over te schrijven maar m'n computer werd ook steeds door dochterlief ingepikt.
Ze vind het tekenen in paint3D erg leuk en dan vooral pawpatrol en my little pony.
Hele tekeningen werden gemaakt.

Ze vind het blijkbaar toch gezellig om bij ons in de kamer te zijn ipv alleen op haar speelkamer.
Daar staat ook haar computer.

Manlief heeft nu haar ouder kinderbedje omgebouwd tot computer bureau en dit een plekje gegeven in de huiskamer.
zo heb ik m'n bureau en computer weer terug.

Zal straks is een begin maken om hier en daar wat bij te lezen.
Kijken wat jullie de afgelopen maanden hebben gedaan :)

Dan krijg ik vast weer inspiratie om weer met m'n doelen aan de gang te gaan (is ook aardig de klat in gekomen) en om jullie weer bij te praten over ons leven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.