Pagina's

maandag 2 juli 2012

koffie filterzakjes (2)

Wat een reacties kreeg ik over m'n stukje.

Even voor de duidelijkheid: het hergebruik van het zakje doe ik altijd op de dag zelf en alleen voor m'n eigen kopje (vind het een beetje jammer om voor 1 schepje koffie weer een nieuwe te moeten pakken)

Ondertussen drink ik eigenlijk alleen nog op m'n werk of als ik ergens op bezoek ben koffie.
Zeker met die warme dagen heb ik liever water.

Alleen 's avonds heb ik wel eens trek in een ander smaakje en zet ik thee of maak een glaasje (aanmaak-) limonade.

Wat drink jij het liefst?

5 opmerkingen:

  1. Ik drink meestal water of thee. En voor thee gebruik ik hetzelfde zakje net zo lang tot er niets meer afkomt. Ik houd niet van donkere thee, dus vind het echt zonde om elke keer een nieuw zakje te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn oma gebruikte de filter ook gewoon nog een keer (zij was alleen) en zij maakte koffie met gekookt water. Met verjaardagen deed ze dat niet, maar dan had ze ook een filter vol koffie.

    Wat ik het liefst drink... water, thee overdag (geen sterke thee, dus ik doop een paar keer en bij de volgende bakkie gebruik ik het rustig nog een keertje). Ik vind koffie niet lekker, dus die zet ik hoogstens voor het bezoek :)

    's Avonds drink ik nu dubbelfris en in de winter warme chocolademelk of anijsmelk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik drink wel graag koffie, maar ook thee... 's Winters drink ik zeker wel graag iets warms, koffie of thee dus, maar met het warme weer van de afgelopen dagen gaat er zeker vooral water en aanmaak doorheen hoor! Soms een sapje of frisdrank, zoals afgelopen week, want Lief had te veel ingekocht voor zijn verjaardag - maar meestal vind ik aanmaak of water lekkerder dan frisdrank...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik drink ook graag thee, en zet dan meteen een hele pot vol. Zo heb ik heel veel kopjes met maar 1 zakje en ik vind het lekker knus :o

    Mijn vriend drinkt wel graag koffie, en hij legt de lat hoog. Speciale koffie, en liefst echte espresso. En toch heeft hij lang met zo'n 'doordrukkertje' koffie gezet, ging prima. Maar wel met speciale koffie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij drinken veel water , maar ook thee en aanmaaklimonade en in het weekend frisdrank. Het je al eens gedacht aan een nylonkoffiefilter ? deze Zijn uitwasbaar en heel veel te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.