Pagina's

zaterdag 31 maart 2012

einde en nieuw begin


Vandaag sluiten we de maand maart weer af.
Als ik volgende week tijd heb ga ik kijken wat me dat financieel heeft gebracht.
Verder is het hier vooral een drukke maand geweest (zie ook vorig blog)
Manlief kan gelukkig steeds vaker (een halve dag) voor dochterlief zorgen dus dat is zeker een stapje in de goede richting. Binnenkort zal hij ook aan de slag gaan met een coach in de hoop dat hij beter leert omgaan met alles waar hij in zijn leven mee te maken heeft.

De datum van vandaag is voor mij ook belangrijk omdat ik dan stil sta bij een nieuw begin.
Twaalf jaar geleden zijn manlief en ik namelijk in het huwelijksbootje gestapt en ondanks de stormen en tegenslagen hebben we het al die tijd met elkaar “uitgehouden”. Dat komt vast ook doordat ik me vooral wil richten op die tijden van zonneschijn die we ook zeker hebben gekend, waarbij de geboorte van dochterlief voor mij zeker het hoogtepunt is.

Als het allemaal gaat lukken hoop ik toch dat we aan het eind van het jaar een klein feestje kunnen geven om wat bijzondere gebeurtenissen te gedenken (12 ½ jaar getrouwd, dochterlief haar 1e verjaardag en mijn 40ste)

De komende week wil ik me helemaal richten op de komende paasdagen en dan maar hopen dat er een beetje mooi weer is zodat we er even tussenuit kunnen.

4 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je al die lichtpuntjes ziet en zo positief kunt benoemen. Als ik dit zo lees heb ik vertrouwen in een postieve toekomst voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor en veel plezier met het voorbereiden op het paasweekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jullie een fijne pasen, en ook gefeliciteerd met de 12,5 jaar! En ik ben het helemaal met je eens: ...als je glas maar altijd 1/2 vol is (of als jij het zo ziet, tenminste), dan kom je een heel eind!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.