Pagina's

maandag 9 januari 2023

Nieuw jaar, nieuwe kansen

Het nieuwe jaar is weer begonnen en met het nadenken over het afgelopen jaar bedacht ik dat ik me veel had voorgenomen op bloggebied maar dat het er weinig van is gekomen.

Het is niet dat ik om onderwerpen verlegen zit.... Er zijn gewoon dingen die ik meer prioriteit geef dan bloggen.  

In m'n laatste blog gaf ik aan dat ik bezig was een aantal routines te laten inslijten. Daar zat het bloggen niet bij. Voorlopig laat ik dat nog even zo.

Dus komend jaar geen regelmatige blogjes maar zo af en toe eens wat en mogelijk rond de vakanties wat meer😀.

Verder gaan we hier rustig door met besparen, opruimen, consuminderen, verbouwen en genieten van wat we mogen ontvangen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.