Pagina's

maandag 29 augustus 2016

overdracht

En dan is de overdracht in eens wat eerder dan gedacht.
Alles is rond en het geeft ons wat extra tijd.

's morgens om 9 uur bij de notaris zijn betekend wel dat je daarvoor het huis moet inspecteren.
Dat wordt dus een vroegertje voor ons.
Nog even kijken hoe we dat met dochterlief doen die om half 9 op school moet zijn.

We hebben al een aardige planning voor de 1e 2 dagen.
De rest is een beetje afhankelijk van mijn werk en school van dochterlief.

Wat school betreft ben ik al op de nieuwe school geweest.
Doet me erg denken aan m'n eigen basisschool van zo'n 30 jaar terug :)
Volgend jaar gaan ze in de nieuwbouw.

De komende tijd ben ik niet bereikbaar maar daarna zal ik vertellen hoe de verhuizing is gegaan.


2 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met alles! En mocht je het soms even niet zien zitten besef dat verhuizen een van de meest stressvolle zaken in iemands leven is. Wens je heel veel woonplezier in je nieuwe woning toe

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.