Pagina's

maandag 14 januari 2019

appelcrumble

Afgelopen weekend had ik zin in iets lekkers.
Omdat ik op de markt goudrenetten had gekocht wilde ik, naast een potje appelmoes, er wel eens een appelcrumble van maken. Een makkelijk en snel recept.

op de site van foodsandphotos vond ik deze appelcrumble op 3 verschillende manieren te maken waaronder glutenvrij.

Zelf heb ik een glutenvrije variant gemaakt door havermout (gv) en mix-it te gebruiken. 
Een handvol rozijnen en 20 gram honing zorgde voor een heel klein beetje zoet.
Voor man en dochterlief er bij het serveren een flinke dot slagroom op gedaan zodat ze de suiker niet misten ;).

voor herhaling vatbaar.

Heb jij wel eens een crumble gemaakt en wat is jouw favoriete recept?

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.