Pagina's

maandag 5 juni 2017

Ter compensatie


Ja, dat was het begin van de laatste regel in de brief die ik begin mei ontving.
Wat was het geval?


Een tijdje terug waren dochterlief en ik boodschappen aan het doen.
Dochterlief mocht het koekje bij de koffie uitkiezen.
Ze koos een speculaasje met daarop de afbeelding van buurman en buurman (Pat&Mat).
Maar wat een teleurstelling. Eenmaal thuis bleken het gewone speculaasjes te zijn.


Nu ben ik niet iemand die gelijk in de pen klimt maar dit vond ik toch wel erg sneu.
Hoeveel meer mensen zouden zo'n koekje kopen om de afbeelding en dan teleurgesteld worden?
Dus stuurde ik een mailtje en kreeg netjes een berichtje dat ik snel een reactie zou krijgen.



Zelf was ik het al weer een beetje vergeten totdat ik 's avonds thuis kwam van mijn werk.
Daar stond een pakketje op mij te wachten.
In de begeleidende brief stond netjes uitleg over het waarom van het ontbreken van de afbeelding. en...
Ter compensatie sturen wij u hierbij enkele van onze producten.


Dochterlief vond direct de buurman en buurman koekjes waarop gelukkig wel de afbeeldingen van de bekende mannetjes stonden.

Heb jij wel eens gereclameerd en iets ter compensatie ontvangen?

2 opmerkingen:

  1. Een paar keer, maar dat was meer dat er dan ineens hele vreemde dingen in eten zaten, of die keer dat de doseermachine verkeerd was afgesteld en mijn mamma mia chips echt 4 cm kruiden bevatte. Dat ging zelfs mij wat te ver. Ik weet nog wel van vroeger dat ze dan echt uitpakten, maar tegenwoordig lijkt dat wat minder. Ik denk ook wel dat er misbruik van wordt gemaakt, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.