Pagina's

donderdag 15 december 2016

3 maanden later

Nu, zo'n 3 maanden na de verhuizing even een terugblik op de afgelopen tijd.

Tijdens en na de verhuizing genoten we van het prachtige weer
Maakte dochterlief een goed overstap naar de nieuwe basisschool
Gingen we aan de slag met de diagnose autisme en vulden diverse lijsten in
Hadden we een positieve overdracht vanuit de oude school naar de nieuwe
Zijn we allemaal wel 1 á 2x ziek geweest (vooral de verkoudheid blijft rondwaren)
Ben ik op andere dag(del)en gaan werken waardoor ik af en toe met dochterlief naar de bieb kan.
Hebben we besloten om rustig te leven in ons jaren '80 inrichting om in het voorjaar de tuin onder handen te kunnen nemen. (dus de keuken en badkamer blijven nog even zoals die al zo'n 30 jaar is)
Is de caravan nog steeds niet verkocht.
Zijn de  hoognodige klussen voor de winter gedaan. Ben ik me aan het oriënteren op een moestuin
Vierden we onze verjaardagen
Genieten we volop!


Ook in de financiën begint nu weer een beetje structuur te komen.
Er bleken nog wat dingen door te lopen die we niet meer hoeven te betalen.
Het blijkt dat we met onze nieuwe hypotheek maandelijks zo'n € 40,- minder betalen dan met de oude
Hoop ik met de eindejaarsuitkering in 1x onze spaarrekening te vullen zonder 'achterstallige rekeningen' ervan te moeten betalen.
Kunnen we ook gaan aflossen op het aflossingsvrije gedeelte.

Hoop jij ook het jaar positief af te sluiten?

1 opmerking:

  1. Wat een grappige vraag aan het eind. Ik heb nu zin om te zeggen: 'Nee, ik wil het negatief afsluiten.' ; )

    Fijn dat de verhuizing en overgang naar de nieuwe basisschool goed zijn verlopen!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.