Pagina's

maandag 21 september 2015

van een kastje per dag naar een kastje per week

In 2011 begon ik met elke-dag-opruimen.
Na verloop van tijd verslofte het een beetje. 

Nog ben ik elke dag aan het opruimen maar dan vooral de spullen van dochterlief. 
Vlak voor ik thuis kom begint mw. en meestal ruim ik eerst wat op voor we aan tafel kunnen. 
Vlak voor bedtijd is dan de 2e ronde.  Madam ziet er altijd nog even een bende van te maken. 
Natuurlijk laten we haar wel meehelpen maar dat lukt niet altijd. 
Zo kom ik natuurlijk niet makkelijk aan m'n eigen kastjes toe.
Vandaar dat ik vanaf nu een kastje per week ga invoeren. 
plaatje van www

Heb jij meegedaan met een kastje per dag en werkt het nog steeds? 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb er niet aan meegedaan hoewel ik het principe kan waarderen. Maar elke dag vind ik best veel.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, het principe vind ik ontzettend leuk, maar een kastje per dag red ik gewoon niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.