Pagina's

maandag 27 juli 2015

naar de ark van Noach



Laatst kwamen we op het idee om naar de ark van Noach te gaan.
Hij ligt hier niet zo ver vandaan.

Na eens rondgekeken te hebben op internet schrok ik wel even van de prijs. 
€ 7, 50 voor kinderen vanaf 3 jr
€12,50 vanaf 13 jr

€32,50 voor misschien maar even binnen zijn vind ik wel wat veel. 
Na wat rondkijken vond ik 2 toegangskaarten voor €13,50 op G.roupon. Dat scheelt al heel wat. 

Uiteindelijk ben ik samen met mijn vriendin,  haar zoon en dochterlief gegaan. 
Op mijn vraag bij de kassa of er voor een kind van 3 wel genoeg te beleven was gaf de dame aan dat er zeker genoeg te doen was.
En ja, de kinderen hebben zich prima vermaakt.

Ik had dochterlief het verhaal van Noach van tevoren al verteld. Ze herkende veel en ook de film, die daar werd gedraaid, heeft ze helemaal uitgekeken. Uiteindelijk hebben we er zo'n 3 uur doorgebracht.

Dochterlief heeft het nog regelmatig over Noachs bed.
Voor € 28,50 hebben we een leuke middag gehad.  (ik had wat drinken bij me en vriendin trakteerde ook een keer).

Het is nog steeds een hele uitgave maar de rest van de vakantie zijn we niet van plan om veel uit te geven aan uitstapjes e.d. 

Hoe zorg jij voor leuke activiteiten zonder op hoge kosten te komen? 

1 opmerking:

  1. Op het moment mag Tobias overal nog gratis mee naar binnen. Dat zal straks wel wennen worden als hij 2 is ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.