Pagina's

maandag 2 september 2013

OK?

Gister zeg ik tegen manlief dat ik blij ben dat hij volgende week de huishoudelijke taken weer op zich neemt. 
Ik weet nu weer waarom ik  liever werk :)

Manlief gaf aan dat hij ook liever van een van de dagelijkse taken af zou zijn. 
Na wat rond kijken op het web is hij of is het een zij? dan toch weer in huis gekomen....

De vaatwasser.

Ruim 4 jaar hebben we zonder gedaan.  Nou ja, manlief dan. Ik doe het enkel in de vakantie en ben dan blij als de vakantie weer over is.
Maar nu is tie er dus weer.  Van het merk Ok. Bij M.markt. (was net wat goedkoper dan bij S.aturn terwijl het de zelfde eigenaar is)

We hebben wel voor een compacte versie gekozen. 
Als de afwas niet je grootste hobby is probeer je ook zo min mogelijk vuil te maken.  Dus zou een kleinere vaatwasser voldoende moeten zijn. 
Ik ken het merk niet en ben dus benieuwd of het echt ok is?

Komt nu mooi uit dat ik in de keuken ook aan het ruimen geweest ben. 
Was er mooi weer plek vrij. 

Gelukkig dat we een buffetje hebben waar we het van kunnen betalen en het zorgt voor meer tijd voor andere dingen waar we meer van kunnen genieten. 
Voor ons een goede keus.

Heb jij ook iets waar je graag iets (meer) aan uit geeft zodat je ergens anders meer tijd of energie voor hebt? 


4 opmerkingen:

  1. Ja, ik ben ook erg blij met onze afwasmachine! Die zou ik niet graag missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik lees net de informatie op je profiel!

    Zou je misschien tijd en zin hebben mee te werken aan een interview (via de mail) over het feit dat jij de kostwinner bent, en je man huisman? Het zou het prachtige aanvulling zijn op alle artikelen over Thuisblijfmoeders op onze website. Een ander perspectief!

    En misschien zou je man ook willen vertellen over huisman zijn? Dan kunnen we beide perspectieven aan het woord laten komen.

    Ik kon nergens een emailadres vinden, dus ik vraag het maar even zo…

    Je kunt ons bereiken op tbm@thuisblijfmoeders.nl

    groetjes,
    Nicole Orriëns
    http://www.hetmoederfront.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het soms wel eens met verbouwingsdingen. Zo hadden wij misschien best een schutting kunnen bouwen, maar de spanning van alleen het idee al zorgde ervoor dat ik zoiets had van: we betalen wel iemand, dan komt het in ieder geval klaar en is het mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo kocht ik vorig jaar een grote stoomreiniger , ik had eerst heel goedkoop een kleintje gekocht en die beviel zo goed dat ik nadat de kleine kapot ging ,een grotere en duurdere uitgave heb gekocht en ik ben er nog steeds superblij mee, was ik eerst wel een dik uur druk met dweilen van de vloer en dan kon je er ook eerst nog niet oplopen omdat de vloer nat was, wat niet handig is als je dieren heb en geen ruimte om die tijdens het drogen ergens anders te laten, ben ik nu met een half uur klaar met de vloer en is hij gelijk weer droog, echt een goede keus geweest om daar in te investeren, bovendien kun je er ook ramen mee lappen, het sanitair schoonmaken en de bank en de gordijnen er mee stomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.