Pagina's

maandag 8 juli 2013

60

Vandaag schrijf ik dan m'n 60ste blog.

Had het, toen ik starte, niet verwacht.
Ik dacht voor mezelf een beetje te beschrijven hoe dat nu gaat met weinig inkomen en een kleintje op komst.
Blijk ik ondertussen nog aardig wat volgers te hebben.

In anderhalf jaar is er veel veranderd.
Toch lijkt het vaak alsof het nooit anders is geweest.

De kleine hoort er helemaal bij.
Ik ben aardig gewend aan de werkweek (werkte zelfs teveel)
En met manlief gaat het steeds beter.

Zelfs zo goed dat ik van het najaar zelfs twee dagen op pad mag.
Een mooi vooruitzicht maar ook een mooi doel om zuinig te blijven zijn.
Ik wil tenslotte wel wat zakgeld mee :)

Heb jij nog een speciaal (financieel)doel dit jaar?




6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 60ste bericht.

    Mijn doel voor dit jaar is een spaarpotje vol zien te krijgen en een buffertje achter de hand te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit jaar wil ik graag een buffer opbouwen. Mijn eerste doel was om €5000 bij elkaar te sparen, maar het gaat op zich nu vrij vlot en ik hoop dat ik daar volgende maand al aan kom. De volgende stap is €10.000, maar dat is denk ik weer te veel om voor het einde van dit jaar te realiseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben je niet in de war hier boven staat 2012 dat moet toch 2011 zijn dat je je wondertje kreeg
    groetjes Esmiralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Tabitha-bedankt voor je felicitatie en succes met je buffer.
    @LLMM-dat gaat lekker snel. Helaas hier met kleine stapjes maar gelukkig nu wel een buffertje.
    @Esmiralda-je hebt helemaal gelijk :) Voor m'n gevoel is het steeds nog maar net terwijl het toch ook weer zo vertrouwd is.
    Wat een mooie naam heb je. Heb nog even gedacht om ons dochtertje Esmeralda te noemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meer algemeen: zo veel mogelijk sparen!

    Gefeliciteerd met je 60ste post trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja de tijd gaat snel he is net gister dat m n kinderen klein waren heb nu al weer vele klein kinderen 20
    Leuk dat je m n naam mooi vind zelf vind ik dat nl ook
    succes met je blog en ik heb begrepen dat je er twee dagen tussen uit gaat dan wil ik je fijne dagen wensen geniet
    er van Groetjes Esmiralda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.