Pagina's

vrijdag 28 oktober 2011

Kostwinnaar met klein inkomen krijgt kind

Sinds twee jaar ben ik kostwinner van ons gezin.
Ons gezin bestaat uit: manlief, ikzelf en twee katten. We wonen in een 3 kamer flatje dat niet zo groot is (voor al m’n ‘troep’ zoals manlief het noemt) maar voldoet .

Toen we twee jaar geleden besloten dat ik kostwinner zou worden en manlief de taken thuis zou gaan uitvoeren hadden we berekend dat we dat precies moesten gaan redden met het inkomen dat ik inbreng.
Ik werk in totaal 23 uur bij twee werkgevers. Niet echt een vetpot maar dat zou precies kunnen.

Maar nu is er een kleine op komst….!

In deze blog wil ik van tijd tot tijd laten weten hoe/en of we het redden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.