Pagina's

zaterdag 9 december 2017

even rust in een drukke periode

He, wat is het al weer een tijd geleden dat ik voor het laatst iets heb gepost.
Nu waren het ook wel wat drukke weken en het is nog niet voorbij.

Dochterlief is gestart met een training om meer vragen te gaan stellen en voor zichzelf op te komen.
Manlief is weer gestart met glutenvrij eten omdat dit meer rust geeft in zijn lijf en dus ook meer energie.
Zelf was/ben ik druk bezig op mijn werk met allereerst het vrijwilligersuitje, vrijwilligersbuffet, kerstmarkt en kerstactiviteiten.

Ondertussen probeer ik nog tijd te vinden om me meer te verdiepen in Stress en Autisme.
Dit omdat ik vermoed dat veel problemen van manlief toch daaruit voortkomen.
Naar mijn mening hebben mensen met autisme altijd te maken met stress zonder dat het door hen zelf/lichaam wordt herkent/geuit als stress.
Heb nu een boek uit de bieb aangevraagd en ook onze begeleider van stichting MEE gaat kijken of we vanuit die kant meer te weten kunnen komen.

Doordat manlief nu meer aan zijn taken toekomt in huis heb ik ook weer wat meer tijd voor mezelf en ik merk dat ik daardoor ook weer meer energie heb.
Ben wel van de week flink gevallen met flinke kneuzingen.
Daardoor heb ik lichamelijk wat pijntjes maar ik hoop dat dat snel weer overgaat.

Hoe is het bij jullie;
 Ook drukke weken zo tegen het eind van het jaar of in alle rust richting kerst?

4 opmerkingen:

  1. Ook hier is het wel wat rommeliger en drukker dan anders inderdaad. Dat hoort ook wel een beetje bij december.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt ja. Alles nog even afmaken, extra zaken/feestjes tussen door etc.

      Maar heb toch het idee dat het dit jaar meer is.

      Verwijderen
  2. Oww, ik schreef er net toevallig vanmorgen een blog over... Ik heb liever januari ;)...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, wat vervelend dat je gevallen bent. Ook ik weet niet anders dat december een drukke maand is. Dit jaar is dat voor ons opeens anders, het is heel rustig en dat is ook heel raar.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.