Pagina's

maandag 28 juli 2014

bedankt

Hartelijk bedankt voor alle reacties na het overlijden van mijn vader.

Op het moment zelf ben je druk bezig met alles regelen. (Ik kom uit een groot gezin en samen met mijn moeder hebben we alles met elkaar geregeld).
Een aantal waren al in het buitenland en deze werden ook zoveel mogelijk betrokken.

wat is (sorry voor het Engels) social media dan een handig hulpmiddel.

Zelf maak ik er op dit moment geen gebruik van. Misschien dat dat nu wel gaat gebeuren.

Maak jij gebruik van deze hulpmiddelen en zo ja,  welke?
Op welke manier maak je er gebruik van?


5 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van jouw vader.

    Op dit moment doe ik mee met 99 days of freedom voor facebook (Was al tijdje aan het tobben om op te zeggen, dus dit is een alternatief voor het definitief wordt), en ik heb me bij verschillende forums afgemeld (mijn account laten verwijderen) en daardoor begrijp ik niet dat het bij sommige forumss niet mogelijk is om je account te verwijderen, waarom staat e-mail kunnen bekijken standaard aan, als je niet handig bent kunnen ze je 5 jaar later nog mailen omdat ze je e-mail op een forum hebben gevonden, daarom op forums altijd anonieme naam en zorg dat je je instellingen zo kan inzetten dat alles afgeschermd is (dus geen e-mail of andere gegevens)
    En wat een tijd houd je in ene over voor het gezin, ik zie nu pas in dat social media niet zo sociaal en alles is, het beneemt de tijd voor het echte leven en ik begrijp nu ook waarom sommige er nooit aan zullen beginnen.
    Het enigste wat ik nu de laatste twee jaar wel weet, ik wil nooit meer zonder bloggen, dat heb ik wel gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak nog weleens gebruik van Skype om in cotact te komen met familie in het buitenland en ook als de kinderen met vakantie zijn. Zij gaan in de winter altijd een maand naar Azie en het is fijn om dan af en toe wat van ze te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik lees het nu pas, gecondoleerd met het verlies!
    En eerlijk gezegd heb ik 2 jaar geleden mn fb opgeheven, ik werd er namelijk niet happy van en had het idee dat ik alles van iedereen moest bijhouden/volgen, nee t was me too much! Ik heb het dus nog geen minuut gemist :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog gecondoleerd met het verlies van je vader! Ik had het nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. E erachter sociale media :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.